I Bought a Vampire Motorcycle
After a satanic ritual, during which an occultist is killed by a motorbike gang, a bike is inhabited by a vampiric spirit. Noddy later buys that motorcycle and wants to fix it up, but the bike has developed a thirst for blood and revenge.