I Still See You
Bella Thorne stars in this enthralling and tense supernatural thriller. Ten years after an apocalyptic event left the world haunted by ghosts, Ronnie (Thorne: 'Midnight Sun', 'Scream TV' series) receives a threatening message from beyond the grave. Joining forces with a mysterious classmate, Kirk (Richard Harmon: 'The 100'), Roni descends into a shadow world that blurs the bounds of the living and the dead-and begins a desperate race against time to stop a cunning killer.