I'm Still Here
Academy Award-winner Casey Affleck takes a turn behind the camera to document a tumultuous year in the life of fellow Oscar-winning actor, Joaquin Phoenix, as he announces his retirement from a successful film career and sets off to reinvent himself as a hip-hop musician. This truly unique film explores the challenges that come with creative reinvention and the ramifications of a life spent in the public eye.