In Your Arms
After a failed suicide attempt the terminally ill Niels, accompanied by nurse Maria, embarks on a poignant journey to seek assisted suicide in Switzerland. Because Maria prevented the suicide attempt of Niels, who suffers from a degenerative disease and is unbearably difficult to live with, she feels responsible for him. Director Samanou A.