I.Q.
The adventures of Albert Einstein's niece, a confident young woman determined to find a man as intelligent as her famous uncle. Instead, she finds herself pursued by an amorous mechanic who forms an unlikely partnership with Einstein himself. While she flirts with a boring academic, her uncle attempts to steer her towards Ed by passing him off as a genius - with mixed results.