It's Complicated
Ben, aged 30, is about to marry Juliette. But his quiet little life will be turned on its head when he runs into the person whom he secretly wanted to see more than anyone: Vanessa, the high-school sex bomb who never gave him a second glance. She’s back in Paris now, and he’s the only person she knows.