James Taylor Quartet - Moods
Acid jazz pioneer James Taylor is a talented Hammond B3 organ player. Throughout the years, his James Taylor Quartet has developed a unique sound in which influences from funk, R'n'B, psychedelic jazz and even film music are clearly audible.