jazzahead! 2024 interview - Baas and van Gelder
These portraits of artists, concerts and festivals give a good impression of the jazz world. Both famous and less famous jazz artists will give a new insight in their life. These portraits were recorded at jazzahead! 2024 in Bremen, Germany.