John Coltrane: Live in Comblain-la-Tour
This broadcast of John Coltrane's 1965 performance at the short-lived Belgian jazz festival in Comblain-la-Tour features Trane's classic quartet with Elvin Jones (drums), Jimmy Garrison (bass) and McCoy Tyner (piano).