Kaluoka'hina – The Enchanted Reef
An exciting story about a coral reef and its diverse inhabitants. A colorful and intriguing fulldome adventure that is devoted to the protection of oceans. Uniting an intriguing plot about an endangered reef together with lovable and quirky characters, as well as an environmental cause, "Kaluoka'hina - the Enchanted Reef" is an instructive adventure, packed with humor, sprinkled with ...