Kill Bill: Volume 2
Having already crossed two names from her Death List, The Bride is back with a vengeance and taking aim at Budd (Michael Madsen) and Elle Driver (Daryl Hannah), the only survivors from the squad of assassins who betrayed her four years earlier. It's all leading up to the ultimate confrontation with Bill (David Carradine), The Bride's former master and the man who ordered her execution!