Kill
When army commando Amrit (Lakshya) finds out his true love Tulika (Tanya Maniktala) is engaged against her will, he boards a New Delhi-bound train in a daring quest to derail the arranged marriage. But when a gang of knife-wielding thieves led by the ruthless Fani (Raghav Juyal) begin to terrorize innocent passengers on his train, Amrit takes them on himself in a death-defying kill-spree.