Killing Ground
Ian and Samantha head to a national park, hoping that nature will give them space for some quiet time together. They arrive at an isolated campsite to find an SUV and a tent - no sign of the occupants. As night falls and the campers fail to return, Ian and Sam grow increasingly uneasy. The discovery of a distressed child wandering in the woods unleashes a terrifying chain of events that test the young couple to breaking point.