King Bibi
The remarkable and controversial story of Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu’s rise to power, reflected through four decades of public appearances that changed Israel forever. While some perceive him as Israel’s savior, others see him as a relentless politician who will stop at nothing to retain his power.