Krai
The Russian director Aleksey Lapin's approach is poetic and rhapsodic. The film is structured around a fake casting process for a historical film that will be shot in the village. This premise allows Lapin to interact with the villagers, who generously share their stories and desires with the camera. The film alternates between observed scenes, conversations, and poetic interludes.