Kylie Minogue - Aphrodite Les Folies: Live in London
Two hours of classic Kylie, capturing the energy, grandeur and extravagance of the massively acclaimed Aphrodite: Les Folies tour. Filmed at Kylie's triumphant O2 Arena show in London, this concert film was produced using a lavishly hi-tech multi-camera shoot affording the viewer a spectacular experience from start to finish. The 2-hour show proved to be one of the most elaborate and extravagan...