La Rubia
In this all-female documentary, Canadian climber Bronwyn Hodgins battles burnout after years of Big Wall expeditions. Turning to sport climbing, she trains for La Rubia (5.14c) in Spain-far harder than anything she's tried. A raw story of obsession, doubt, friendship, and chasing a dream without burning out.