La vacanza
Enrico Iannaccone directs this sensitive exploration of mental health and human connection. Set during a quiet seaside holiday, the film follows the crossing paths of two broken souls from different generations. Through intimate cinematography and powerful performances, it captures a delicate friendship built on shared vulnerability and the fleeting nature of memory.