Last Days
Gus Van Sant's thinly veiled story of Kurt Cobain's life. The charismatic yet troubled leader of an alternative rock band spends his days in his mansion avoiding hangers-on and fans, his life categorised by the mundane and meaningless. It is an existence that seems set for profound change.