Let's Scare Julie
It's all fun and games until someone DIES! When a group of teenage girls set out to scare their reclusive neighbour across the street, they soon discover that sometimes things are better left alone. As each girl vanishes one by one the mystery of Julie's origins unravels. These girls are about to discover the horrifying truth behind the girl who lives next door.