Lily & Kat
Game of Thrones and Skins star Hannah Murray and newcomer ‘one to watch’ Jessica Rothe star in this delightful drama about an unbreakable friendship. Lily, a New York City fashion graduate, finds her world turned upside down when her charismatic best friend Kat announces she’s moving back to London. Before her departure, the inseparable duo attend a trendy art show where they meet the enigmatic artist, Henri, who Lily falls hard for at first sight. With less than a week left, and Henri coming between them, Lily and Kat will find their unbreakable friendship put to the test as they must learn to live with and without each other.