Little Fan
The film tells the quiet yet touching story of a little desk fan, who curiously and playfully explores the world around it. On a hot day, routine becomes dull, and it longs to stir up dust and release its energy. Suddenly, it encounters a delicate origami crane. This unexpected meeting awakens new emotions within the fan and leads to a cautious, almost shy connection. From there begins a silent journey in which an extraordinary friendship unfolds – a poetic reflection on closeness, parting, and the acceptance of fate.