Little White Lie
Lacey Schwartz grew up convinced she was white. She has copper skin, black curls, and full lips – features which distinguish her instantly from her pale Jewish parents. Throughout her childhood her differences set her apart. But it wasn’t until she was 18 that she learned the truth: her real father was black. Eight years in the making and put together by Lacey herself, Little White Lie tells the compelling story of an uncomfortable, unacknowledged truth.