Lost in Paris
After receiving a letter from her visually impaired (and ever so slightly senile) Aunt Martha (Emmanuelle Riva, Amour, Three Colours Blue), Fiona takes the trip from Canada to France. Except Martha has disappeared, putting Fiona in the middle of a calamitous hunt for the missing nonagenarian. After a mishap while taking a picture at the Eiffel Tower, Fiona finds herself without any of her belongings, soaking wet and, as the title suggests, Lost in Paris. A chance meeting with a quirky homeless man, Dom, sees a relationship blossom across the city’s famous sights and streets.