Earlier this year Lynyrd Skynyrd performed their first two studio albums, "Pronounced 'Leh-Nerd Skin-Nerd"and "Second Helping", live in their entirety for the first time, at two specially staged concerts at the Florida Theatre in their home town of Jacksonville, Florida.