Mad City
Sam Baily, upset over losing his job, takes a natural history museum hostage. Max Brackett, journalist, is in the museum when this occurs, and gets the scoop. The story spreads nationwide, and soon it is all anyone talks about. The story itself is the news, not the reason why or the real people behind it.