Madame X
A concept film capturing Madonna's theater show performed in front of sold-out audiences worldwide in 2019 & 2020. Filmed in Lisbon & Paris, Madonna is joined onstage by 50 global performers including her children, & the all-female Orquestra Batukadeiras.