Made in Germany
Construction manager Thomas Zetzsche is proud of the progress on his almost complete building. The wiring is complete, the walls are painted, and the final inspections are taking place. The impressive building he’s created is a modern dream come true. However, out of nowhere, that dream begins to crumble as more and more defects appear. Cables run into dead ends, the fire protection malfunctions, and entire rooms go missing. Thomas desperately attempts to fix the building but eventually accepts that the opening date must be postponed and that he must confront his accountability.