Malleus
After her husband's murder, Bea lives barricaded inside her home, haunted by fragmented memories and pursued by tax agents determined to take everything from her. Mysterious presences seem to guide her toward the truth about the killer-but something doesn't add up. Between visions, fear, and inherited debts, Bea must decide whether she truly wants to remember-and at what cost.