Master Gardener
From acclaimed screenwriter Paul Schrader (Raging Bull, Taxin Driver, The Card Counter), Master Gardener tells the story of Narvel Roth (Joel Edgerton from Warrior, The Gift and The Green Knight), a meticulous horticulturist who's thrown back into the dark secrets and violence of his past when he's ordered by his wealthy employer (Sigourney Weaver from Avatar, Alien and Ghostbusters) to take on a troubled young apprentice (Quintessa Swindell from Black Adam and Prime Target).