Mateo
After losing his mother, young Mateo has spent his entire life wondering about the father he barely remembers. As Mateo draws closer to the answers he has been seeking, he discovers that the journey is about more than finding his father, it is understanding the true meaning of family, sacrificial love, and learning that hope can shine even through life's darkest moments.