Mean Guns
Rather than killing 100 of his enemies, a gangster boss comes up with a more creative solution. He decides to lock them all in a high security prison, provide them with weapons and let them kill each other. At stake is a prize of 10 million dollars for the final three survivors. Let chaos reign!