Meltdown In Dixie
In the wake of the 2015 Charleston Massacre, a battle erupts in Orangeburg, South Carolina between the Sons of Confederate Veterans and an ice cream shop owner forced to fly the Confederate flag in his parking lot. The film explores the broader role of Confederate symbolism in the 21st century and the lingering racial oppression which symbols such as this help maintain.