Mexico Fit
Generation Iron presents Mexico Fit - an electrifying look at fitness' rapid expansion in Mexico and how one team decides to take it to the next level by putting their reputation on the line and creating most anticipated bodybuilding event of all time. Will they succeed or is the task too difficult to achieve?