Michael Franti and Spearhead - Live At Bank Of America Pavilion 2014
Michael Franti is a musician, filmmaker and humanitarian who is recognized as a pioneering force in the music industry. Long known for his globally conscious lyrics, powerful performances, and dynamic live shows, Franti has continually been at the forefront of lyrical activism, using his music as a positive force for change. Franti and Spearhead have gained a worldwide audience through touring ...