Mission London
When Varadin, the Bulgarian ambassador, arrives at his new posting in London, a few days earlier than expected, he finds the embassy in disarray. Not only are there signs of all-night partying, but the staff have done nothing to progress a planned concert to celebrate Bulgaria’s accession into the EU. Under pressure from Madame Selianska, the President’s wife and a patron of the event, Varadin’s political standing rests on him ensuring the Queen attends the concert.