Monster Island
Six friends have won a trip to an MTV party on a tropical island, which turns nasty when headliner Carmen Electra is snatched by a giant bug. Can partygoer Josh save her? The group must escape from the monsters, and from the island, which is in the middle of the Bermuda Triangle.