Moonchild - Moods
In this 2017 concert from Jazz Club Moods in Zurich, Switzerland, the multi-instrumentalists of the American jazz trio Moonchild team up with drummer Efajemue Etoroma. Moonchild consists of Amber Navran, Max Bryk, and Andris Mattson.