Mort d'un pourri
Serrano, a virtuoso at the art of blackmail, is dead. Plenty of people with skeletons in their closets are happy about it and Xavier Maréchal wouldn't exactly be upset either if it weren't for his friend Philippe admitting that he committed the murder. Indeed, Serrano's death was not an accident.