MPB Sessions - Joaquim
Joaquim is a singer, songwriter, and pianist from São Paulo who launched his solo career with the album 'Varanda dos Palpites' in 2025. His music, a blend of MPB (Brazilian Popular Music), jazz, and contemporary Brazilian sounds, has earned him significant recognition in the national music scene. Characterized by sophisticated arrangements and thoughtful lyrics, his work reflects a deep musical...