My Blind Date with Life
From the director Marc Rothemund, comes the inspiring true story of Saliya, a promising student who becomes nearly blind as a teenager. Keeping his condition a secret, Saliya lands an apprenticeship in the most prestigious hotel in Munich. Through sheer determination and resilience, he exceeds all expectations. But when Saliya falls in love with Laura, the elaborate deception he so carefully put together begins to fall apart.