Nigel Farage: Unstoppable?
In 2016, he was one of the main supporters of Brexit in the referendum. Today, his credo is the fight against immigration. Nigel Farage and his party Reform UK had very good results in recent local and regional elections. But his big dream is to become Prime Minister at the next general election.