Niloya 5
Welcome to Niloya’s world full of joy and happiness! Niloya, learning life with a new adventure everyday, loves skating, playing ball, climbing a tree, nature, her friends and, of course, Tospik. Tospik loves to sunbathe, sleeping, and going on adventures with Niloya. Mete, who is very entertaining, teasing, and a little timid is the best friend of Niloya. They discover nature and learn life together. Is that just Niloya’s world? If we take a closer look at nature and animals, we can see more friendship and fellowship: Hatching cute and pretty chicks... A spotted cow feeding Niloya and her family with its milk... Bees working continuously and making honey... And a huge river containing adventures each more exciting than the other... This beautiful river offers an enormous world to the children with its colorful fishes and waterfall flowing with a pleasant noise. Let’s watch Niloya and discover this colorful world.