Non aprite quella bara
Alfio and Enzo inherit a small funeral home. During a service, a strange mishap forces them to detour to a cliffside village atop a mountain. Thought abandoned, the place turns out to be inhabited by a young woman and two elderly siblings guarding ancient secrets. Will they manage to leave in time to deliver the body to the family?