Nordkapp
Nordkapp on a Fixed Bike tells the solo journey of Pietro from Milan to the North Cape: 4,500 km on a fixed-gear bike. A one-of-a-kind feat, testing endurance and spirit in search of freedom and meaning, all the way to Europe's farthest edge.