Norteado
Andrés reaches the Mexican border to cross into the United States. Between each attempt, he discovers that Tijuana, the city that adopts him, is a troubled one. As he waits there, Andrés is not only confronted with his feelings and what he left behind, but also with those he meets in Tijuana: Cata, Ela, and Asensio.