One Chance
ONE CHANCE is the remarkable and inspirational true story of Paul Potts, a shy, bullied shop assistant by day and an amateur opera singer by night. Paul became an instant YouTube phenomenon after being chosen by Simon Cowell for 'Britain's Got Talent.' Wowing audiences worldwide with his phenomenal voice, Paul went on to win 'Britain’s Got Talent' and the hearts of millions.