OOP Saga - Time's Opposite Path
During his ex's wedding, Samuele faces a crisis with Laura. Meanwhile, Mary Tor starts receiving mysterious calls for help. To uncover the truth, she brings the group together: between suspicion, revelations, and tested bonds, truths emerge that no one was ready to face.