Operation Seawolf
In the last days of WWII, Germany, desperate for any last grasp to defeat the allied powers, looked to their last remaining weapons and soldiers. The German Navy and the last remaining U-Boats, were formed together for one last mission to attack the United States Homeland. Captain Hans Kessler (Lundgren) a grizzled submarine commander from both world wars, is called into service to help turn the tide of the war. The mission was soon to be known as Operation Seawolf.