Paagalpan
Young and attractive Roma Pinto is the only girl in the struggling Pinto family, consisting of five brothers who are all very protective of their sister. When Roma meets Sameer Malhotra they fall in love and wish to be married, but Sameer's father will not let him marry a poor girl and Roma's brothers will not let her get close to anyone.